Home > Euro 2008 > A facut-o si el…

A facut-o si el…

Scriam acum ceva zile depsre gestul italienilor de la sfarsitul meciului cu Olanda si rememoram acelasi gest al jucatorilor lui Slavia Praga, dupa umilinta suferita in fata lui Arsenal.

In dese randuri m-am intrebat cand vi fi si la noi asa.

Si, din pacate (intr-un fel), s-a intamplat rapid.

Dupa ratarea penaltyului cu Italia, Mutu si-a cerut scuze.

“De 7 ani nu am mai ratat un penalty pentru echipa naţională, dintr-un amical cu Franţa la Paris. Îl cunosc pe Buffon şi ştiam că el îşi alege un colţ la penalty-uri şi se aruncă, dar de data asta nu a fost să fie! Îmi cer mii de scuze suporterilor şi vreau să le mulţumesc că la finalul partidei mi-au scandat numele şi m-au susţinut. Este extrem de frustrant faptul că nu am reuşit să învingen Italia, dar totuşi trebuie să recunoaştem că per total este un rezultat echitabil”, a spus “Briliantul”.

Nu-i nimic, Mutule! Tu ti-ai luat revansa inainte de a rata penaltyul. Suntem alaturi de tine!

Categories: Euro 2008
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment