Home > Steaua > Iancu, lasă-ne!

Iancu, lasă-ne!

Nu ştiu voi ce credeţi, ce gândiţi, dar eu, una, m-am săturat de acest Marian Iancu. E genul acela de persoană care poate deveni mai nesuferită ca Borcea. Credeţi-mă! Chiar dacă pare imposibil, aşa e. Vă asigur.

S-a văzut prea mult băgat în seamă şi începe să comenteze vrute şi nevrute. Vezi, domne, că au venit 3000 de fani pe Ghencea să vadă Unirea Urziceni. Adică? e vrea “domnul” să insinueze?

Nu de alta, da la ei vin 20.000 de oameni când Timişoara lui mult iubită întâlneşte Steaua sau Dinamo, iar în rest … spectatori pauză.

Aşa că să ne lase mai sus menţionatul cu indirectele lui de doi lei, care nu fac decât să mocirlească şi mai mult acest fotbal infect pe care-l vedem, trăim şi, uneori, chiar simţim. Ne-am săturat de anonimi care îşi fac nume pe spinarea unor echipe cu istorie în România şi care trăiesc din atacurile adresate pe ici, pe colo.

Nu de alta, dar, “domnule”, eşti prea mic să vorbeşti de un nume prea mare. Eşti prea infect, să pronunţi numele Stelei. Eşti prea murdar să te gândeşti la echipa DE AUR a României.

Scurt şi la obiect: lasă-ne!

PS. Ştiţi care este partea bună, dacă putem zice aşa, că atunci când un papagal ca Iancu iese în presă spunând vrute şi nevrute, mai îmi vine şi mie pofta de scris. 🙂

Categories: Steaua
  1. Mihai
    August 17, 2011 at 10:45

    Mama ce argumente solide ai : “Credeţi-mă!” ; “Chiar dacă pare imposibil, aşa e. Vă asigur”, “Scurt şi la obiect: lasă-ne!”.

    Esti la fel ca Iancu. In afara de insulte si opinii personale, niciun argument. Niciun rationament, nimic.

    Si in caz ca te-a diagnosticat un medic, eu zic sa renunti la formularile de gen “sa ne”, “ne-am”, pentru ca nu reprezenti pe nimeni, in afara de propria persoana.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

