Home > Cărţi > Elizabeth Gilbert – Mănâncă, roagă-te, iubeşte

Elizabeth Gilbert – Mănâncă, roagă-te, iubeşte

Am tot auzit despre această carte care, se pare, face furori peste tot în lume. De la “Eat, pray, love” din Gossip Girl şi până la pozele de pe Facebook ale unor personaje în care stă la loc de cinste “Mănâncă, roagă-te, iubeşte”, în fiecare zi m-am întâlnit cel puţin o dată cu această carte.

Referinţele sunt bune: bestseller New York Times (iar asta spune multe), prezentată cu mare fast de Oprah în celebrul ei show, tradusă în peste 32 de ţări, vândută în peste 5 milioane de exemplare.

Aşa că, văzând sau auzind toate acestea, am zis că este cazul să o citesc şi eu. Mai ales acum, în perioada în care de facultate numai chef nu am şi, deodată, m-a apucat un chef nebun de citit.

Am început cu “Trump never give up”, prima din cele 12 cărţi despre afaceri oferite de ziarul Capital (şi chiar v-o recomand) şi, până la a doua carte oferita de Capital, care va apărea pe 7 martie, am decis că a citi “Mănâncă, roagă-te, iubeşte” e un MUST.

Aşadar am comandat-o pe internet, iar în acest moment sunt gata de a-mi începe lectura. După ce voi termina, fiţi siguri că voi reveni cu impresii. Mai ales că eu am un “feeling” aşa. Recunosc că nu mă omor cu cititul, dar şi când hotărăsc să citesc o carte, această mă captivează în totalitate.

Aşadar, let’s “Eat, pray, Love”.

Categories: Cărţi
  1. July 18, 2012 at 11:58

    eheeee super tare :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

