Home > Fotbalul nostru cel de toate zilele > Ţţţţţ, finul care trădează naşul. Borcea şi stenogramele

Ţţţţţ, finul care trădează naşul. Borcea şi stenogramele

Ahhhhh, de când mi-am dorit să i se usuce odată şi odată lu` nea caisă Borcea. Prea se dădea mare cu echipa lui, prea o credea cea mai tare din campionat, prea se făcea de râs de fiecare dată când juca în Europa.

Şi, hopa, uite că acum avem şi dovada “valorii” câinilor. ARBITRII!

Vreţi mai multe? Ia citiţi stenograma dintre Borcea şi Avram.

A doua zi după meci, 22.08.2011, ora 11.52. Vasile Avram e sunat de la sediul Transpeco, firmă unde este acţionar Cristi Borcea.
B: Să trăiţi, dom’ preşedinte!
A: Felicitări pentru victoria de ieri! (rîde)
B: Mulţumesc, dom’ preşedinte! Da’ ai văzut că el tot nu dă niciodată, nu vrea să-mi dea 11m, dom’ preşedinte? De atîtea etape nu mi-a dat…
A: Da…
B: Nu vrea el!
A: Lasă… a fost foarte bine, nu? Ascultă ce îţi spun eu. E un pas făcut mare spre normalizare.
B: Da… Ştii ce i-a zis lu’ Torje?
A: Ă?
B: I-a zis: “Piticule, să nu cumva să cazi în careu, chiar dacă te faultează, nu-ţi dau! Îţi dau galben!”
A: Nu, nu cred… Bine, trebuie să-i înţelegi şi pe ei, ca arbitri, că nu pot chiar aşa… Trebuie să pună un pic, să-i sperie… Torje e şi tare la simulări, înţelege şi tu. Oricum, ai văzut, în repriza a doua te-a lăsat non-stop, dă-o-n … mă-sii! Este?
B: Da, da, da!
A: Te-a lăsat Valentin non-stop! (Valentin Avram, arbitru asistent, fiul lui Vasile Avram)
B: Da, da’ în prima repriză ce m-am speriat…
A: Să ştii că şi io, nu ştiam ce naiba o fi…
B: Da, că-n prima repriză l-a oprit pe Dănciulescu.
A: Da, da, şi eu mă speriasem un pic.
B: Am crezut că-mi stă inima!
A: Da, dar a fost ofsaid… Era doi metri în ofsaid, n-avea ce să facă băiatu’…
B: Dom’ preşedinte, da’ totuşi să nu-mi dea şi mie un 11 m, deloc?
A: Step by step. Step by step!
…..
B: Deci, cîte-ţi trebuie? Zi!
A: Cîte poţi tu.
B: Păi zi, cîte-ţi trebuie, cincizeci, cîte vrei…
A: Cît?
B: Cincizeci, cît îţi trebuie? Ce să faci cu zece… cincizeci… cît…
A: Adu-mi cît poţi tu. Dar cît mai repede, te rog!
 

(www.gsp.ro)

 

PS. Gigi ce zice de asta?

  1. July 18, 2012 at 11:38

    :)) ce tare. am auzit si eu unele faze cu Borcea, da asta le intrece.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

