Home > D`ale mele > Mai bine mai târziu decât niciodată

Mai bine mai târziu decât niciodată

După o vară cu plictiseală la maxim, m-am gândit că, odată cu începerea facultăţii, aş putea reîncepe şi eu activitatea pe blog. Mă rog, niciodata nu am fost constantă, plictiseala e prietena mea cea mai bună, dar sper ca începând de acum să ofer mai mult timp blogului.

Aşadar, va aştept zi de zi pe Stelistazo.wordpress.com!

Categories: D`ale mele
  1. September 29, 2011 at 12:55

    stelistayo*. Welcome back, sis:*

  2. September 29, 2011 at 15:30

    Dacă nici eu nu mai sunt muza ta, atunci nimeni nu mai e! 😀

  3. July 18, 2012 at 11:35

    mie unul imi place blogul, felicitari!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

