Home > Mirel Radoi > Pacat ca-s fata :|

Pacat ca-s fata :|

… si tre` sa-mi mentin reputatia ;;) Ca de nu era asa, nu-mi ajungea DEX-ul sa-i injur pe Mircea Sandu si ai lui.

Domnilor, asteptam acum un comunicat cu referire la accidentarea lui Radoi. Sau, ce, o sa spuneti iar ca tot Steaua e de vina? O sa jucati voi in locul lui cu Bayern? Mama cat as zice acum, dar, cum am zis mai sus, ma abtin.

Am inceput ziua foarte prost si o termin si mai si. Sa-l dau dreaq de meci cu Feroe. Pierdem cel mai bun jucator intr-un meci cu niste desculti.

Sper sa nu fie asa grava accidentarea 😦

Categories: Mirel Radoi
  1. September 10, 2008 at 21:15

    Nu e vina nimănui, Rădoi s-a accidentat atât de des că a devenit mai fragil ca o vază chinezească antică. E păcat, pentru că e un jucător de clasă. Şi tot ăsta o să fie motivul pentru care Rădoi nu se va mai transfera niciodată la o echipă mare din afară: pentru că ăia se interesează şi de starea medicală a jucătorului.

  2. September 10, 2008 at 21:38

    Da, eu ma refeream la marele tam tam facut de federatie inainte de aceste meciuri

  3. September 10, 2008 at 22:24

    Ar fi tragic daca nu ar prinde Liga nici anul asta

  4. September 11, 2008 at 06:54

    Oare or sa zica si de Radoi ca a venit accidentat de la Steaua?

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment