Home > Steaua > Sa vină Oleg, domne!

Sa vină Oleg, domne!

Da, ştiu, mulţi dintre voi veţi zice că am eu ce am cu Protasov. Păi şi nu e normal? Numai când mă gândesc ce bine juca Steaua în timpul mandatului său mă apucă melancolia. Off..

Văd fel şi fel de zvonuri prin ziare. Gazeta Sporturilor zice că vine Panduru, ProSportul că Dan Petrescu, Becali că rămâne Lăcătuş. Noi ce naiba să mai credem?

Devine deja frustrantă tema asta a noului antrenor al Stelei. Echipa e pe 6, jucătorii au uitat ce tricou îmbracă, accidentările vin pe bandă rulantă … ma întreb oare cine ne-a blestemat?

Eh, de parcă nu avea cine. La câţi duşmani are Becali…

În fine, fie ce o fi, eu tot pe Oleg îl vreau ca antrenor…

Mai jos vă punem nişte videoclipuri… uitaţi-vă şi voi cum juca Steaua în era Protasov 8->

Categories: Steaua
  1. April 30, 2009 at 19:56

    Oleg a semnat pe 2 ani cu Iraklis, incepand din vara asta.

  1. May 18, 2009 at 11:13

Leave a comment